Založení reklamace

Kód z obrázku:
Číslo faktury:
Zadejte název reklamovaného produktu
Vaše údaje:
Zadejte kontaktní osobu
Zadejte ulici a číslo popisné
Zadejte název obce (města)
Zadejte poštovní směrovací číslo obce (města)
Zadejte číslo Vašeho mobilního telefonu, nejlépe v mezinárodním formátu např. +420700100234

Veškeré reklamace poškozeného nebo nedodaného zboží musí být doručeny v písemné formě nejpozději do 3 dnů po obdržení dodávky prostřednictvím e-mailu: igbplus@igbplus.cz 

  • Prodávající poskytuje kupujícímu k dodávaným produktům záruku v délce 12/24 měsíců od data prodeje, kdy se vyskytnou možné vady, bránící řádnému užívání produktu k účelu, pro který byl vyroben.
  • Záruka 12/24 měsíců - záruka 12 měsíců se poskytuje dle Obchodního zákoníku při prodeji fyzické nebo právnické osobě (vlastnící IČ), záruka 24 měsíců je poskytnuta běžnému spotřebiteli (zakoupené produkty nejsou použity k podnikatelské činnosti) a řídí se Občanským zákoníkem.
  • Tato záruka se vztahuje na vady materiálu nebo na použití chybného technologického procesu při výrobě tohoto produktu a nelze ji zaměňovat s obvyklou životností výrobku.
  • Záruka se nevztahuje na:
    • vady způsobené běžným opotřebením a používáním, např. při nevhodném zvolení typu produktu na pracovní operaci,
    • vady způsobené chybným používáním a manipulací,
    • vady způsobené chybnou instalací výrobku,
    • vady způsobené nesprávnou údržbou a skladováním,
    • vady způsobené neodborným zásahem do výrobku.
  • Kupující je povinen bezprostředně po zjištění vad ohlásit tuto skutečnost prodávajícímu, u kterého záruku uplatňuje.
  • Při uplatňování reklamace předkládá kupující prodávajícímu kompletní nedemontovaný výrobek vč. dodaného příslušenství, originální záruční list (byl-li k výrobku přiložen) s vyplněnými údaji totožnými s reklamovaným výrobkem, kopii dokladu o koupi výrobku a písemný popis závady, na niž záruku uplatňuje.
  • Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Nebude-li při opravě shledána vada, na niž se záruka vztahuje, hradí náklady spojené s výkonem servisního technika kupující.
  • V případě jakéhokoli dotazu ohledně reklamace zaslaného zboží se v rámci co nejrychlejšího vyřízení obraťte prosím na naše pracovníky na tel. čísle +420 739 453 939 v pracovní dny od 7.00 do 15.00 hod
phone
Zavolejte nám
chat
Nebo nám napište na
Přihlášení
Nemáte ještě účet?Zaregistrujte se.